Bloomingville lugu
Võlutud Põhjamaade stiilist ja eluviisidest, ajendas kunstilist juhti, Betina Stampe`i, looma 2000. aastal Bloomingvilli. Sellest ajast alates on ta jaganud oma kirge loominguliste lahendustega, hoides kodu pidevas muutumises, inimestega üle maailma. Mõni aeg hiljem liitus Betina`ga tema mees Simon Stampe, kellest sai Bloomingville`i tegevjuht ja viimase 15 aasta jooksul on ettevõte kasvanud globaalselt üheks tuntuimaks kodusisustuse kaubamärgiks.
Hoolimata suurest populaarsusest ja kasvust, on Bloomingville’i missioon jäänud samaks: tuua toredaid muudatusi sisekujundajatele. See missioon on võimalik tänu laiale ja moodsale tootevalikule, mõistlikele hindadele, heale kvaliteedile ja kõrgele teenindustasemele.
Tänapäeval on Bloomingville’i vastu võtnud miljonid kodud ja 2014. aastal sai ettevõte USA-st põhineva “Regent Holdingu,” mis tähendab aastas kahe põhikollektsiooni välja andmist, viite ekspresskollektsiooni ja ühte Jõulukollektsiooni.
Bloomingville, kellel on palju kogemusi ja palju kollektsioone, on leidnud märkimisväärse võime luua tooteid, millel on võime luua sooja, mitteametliku õhkkonna igas kodus. Bloomingville on sügavalt juurdunud tuntud Taani esteetilistesse traditsioonidesse ja on alati teinud tööd värskuse ja väikeste üllatuste toomiseks kaasaegsetesse kodudesse.
Designnutil on väga hea meel, et saame pakkuda oma klientidele Bloomingville laialdast kaubavalikut, peamiselt Mini kollektsioonist!